Ř

ešíte ve vaší firmě zákaznickou podporu? Tak to by se vám mohla hodit služba SupportBox. Ta nabízí webovou platformu, přes kterou můžete jednoduše spravovat zákaznickou podporu nabízenou přes email, živý chat a telefon.

V dnešní recenzi se na SupportBox podrobně podíváme. Mrkneme se na všechny důležité parametry, jako je například důvěryhodnost nebo nabídka funkcí, a ohodnotíme si je na stupnici 1-10. Pojďme na to!

🛡️ Důvěryhodnost služby SupportBox - 10/10

SupportBox je na trhu od roku 2014. Založil ho internetový podnikatel Mário Roženský. Motivací Mária bylo vytvořit nástroj, který malým a středním firmám pomůže se správou zákaznické podpory. Důležité také bylo, že nástroj musí mít rozumné ceny, musí být přehledný, jednoduchý a propojitelný se všemi nejpoužívanějšími aplikacemi.

Tato filozife se firmě skvěle vyplatila. Dnes má SupportBox více než 350 zákazníků (mezi nimi například internetovou lékárnu Lékárna.cz nebo eshopové řešení Shoptet) a rychle roste.

SupportBox je tedy důvěryhodná služba s dlouholetou historií a velkým počtem platících zákazníků.

VYZKOUŠEJTE SUPPORTBOX ZDARMA

📊 Funkce - 10/10

SupportBox má tři klíčové funkce. Pomůže vám se správou zákaznické podpory, a to hned se třemi hlavními kanály:

  • emailem
  • živým chatem
  • telefonem

Podívejme se nyní na to, jak SupportBox funguje, a s čím vám ve firmě může pomoct.

Zákaznická podpora přes email

SupportBox nabízí webovou platformu, přes kterou můžete pohodlně vyřizovat emaily od vašich zákazníků.

Ukázka emailového dashboardu u služby SupportBox. V dashboardu najdete všechny zprávy od vašich zákazníků.

Jak to funguje? V momentě, kdy vám od zákazníka přijde email, se tento email automaticky přepošle do SupportBoxu. Tam na něj můžete odpovědět, nebo ho můžete delegovat na kolegu, případně k němu můžete přidat poznámku.

Výhodou je, že v SupportBoxu vy a váš tým vidíte všechny emaily, které vaší firmě přišly. Vidíte jejich stav a můžete si nastavit, kdo je za který email zodpovědný. Do SupportBoxu si můžete napojit více emailových adres, takže pokud například používáte email podpora@ určený pro zákaznické dotazy a sales@ pro nové objednávky, můžete si tyto emaily spojit a mít všechny zprávy pohromadě na jednom místě.

Jaké jsou výhodu SupportBoxu? Podle našich zkušeností je největší přidanou hodnotou SupportBoxu přehlednost, kterou získáte díky jedné společné schránce pro všechny zprávy. K emailům má přístup celý tým, odpovědi se nikde neztrácejí a zákaznická podpora tak funguje rychleji a efektivněji.

Dále se nám líbila fukce připravených odpovědí. Díky té si můžete připravit odpovědi na různé dotazy od vašich zákazníků, které se často opakují. Pokud se vaši zákazníci například často ptají na otevírací dobu, můžete si připravit zprávu, která tuto otázku zodpoví, a do vaší emailové odpovědi ji pak přidat na pár kliknutí.

Se zavedením SupportBoxu také výrazně ubyde množství duplicitních odpovědí na zákaznické dotazy. Odpovězené emaily si totiž můžete nastavit jako “vyřešené”, takže nehrozí, že by více lidí odpovídalo na ten samý email.

Zákaznická podpora přes živý chat

Pokud byste ve vaší firmě rádi zavedli podporu přes živý chat, můžete využít řešení od SupportBoxu. Funguje to jednoduše: na vaše stránky přidáte jednoduchý javascriptový kód a od té chvíle se bude v pravém dolním rohu stránky ukazovat malé chatovací okénko, přes které vás zákazníci můžou kontaktovat.  

Okénko živého chatu od služby SupportBox. Je modré s bílým pozadím a zákazník se v něm ptá na otevírací dobu prodejny.

Podobu chatovacího okna si můžete sami nastavit - měnit můžete například barvu nebo uvítací titulek, kterým oslovujete každého nového uživatele, který s vámi začne chatovat.

V SupportBoxu můžete mít v jednom chatu více operátorů. S kolegy si také můžete předávat jednotlivé zákazníky a dělat si k nim poznámky. A ještě jedna funkce, která nás zaujala, a která nám přijde užitečná: stejně jako třeba na Facebook Messengeru vidíte, jestli druhá strana píše nebo ne. Poznáte tak, že člověk na druhé straně je aktivní, a že vám od něj brzy přijde zpráva.

Výhodou je, že implementace live chatu od SupportBoxu nijak nezpomaluje vaše webové stránky. Živý chat také můžete na vašich stránkách kdykoli vypnout a zapnout.

Pro jakou příležitost live chat používat? Live chat se hodí, pokud máte například internetový obchod. Díky live chatu můžete být vašim zákazníkům stále nablízku a poradit jim například při výběru produktů nebo při placení.

Zákaznická podpora přes telefon

Se SupportBoxem můžete vyřešit i zákaznickou podporu přes telefon.

SupportBox například nabízí funkci, která vám ukáže, kdo vám volá, a z jaké je firmy. Tyto informace budete mít k dispozici ještě před tím, než přijmete hovor.

Se SupportBoxem u příchozích hovorů vidíte, kdo vám volá. Na obrázku je telefonní číslo, jméno člověka i firma, ze které volá

Mezi další důležitou funkci patří nahrávání hovorů, kdy je každý hovor automaticky zaznamenán a vy si jej můžete kdykoli poslechnout. To se hodí například při zaškolování nových telefonických operátorů.

Zřídit si také můžete hlasový automat, který slouží jako rozcestník pro všechny zákazníky, kteří se k vám dovolají. V hlasovém automatu si volající mohou navolit, co přesně potřebují, a poté budou spojení s konkrétním člověkem z vaší firmy.

Vedle nástrojů pro zákaznickou podporu přes email, živý chat a telefon nabízí SupportBox i různé statistiky. Nám přišly nejužitečnější statistiky průměrné doby řešení jednoho tiketu, které napoví, jak je na tom firma s rychlostí řešení zákaznických dotazů. Užitečný je také takzvaný report největších porušení, v rámci kterého se můžete podívat na zákaznické požadavky, které jsou nejdéle otevřené a váš tým kolem nich má nejvíce interakcí. Tento report napoví, které zákaznické dotazy vaši firmu nejvíce pálí.

Jak hodnotíme funkce SupportBoxu? SupportBox podle nás nabízí velký výběr zajímavých funkcí, které mohou výrazně zkvalitnit zákaznickou podporu v každé firmě. Můžete přes něj zpřehlednit a zefektivnit emailovou podporu, nasadit live chatové řešení i optimálně nastavit podporu přes telefon.

⚙️ Uživatelské prostředí - 9/10

Uživatelské prostředí SupportBoxu je přehledné a jednoduché. Všechno se odehrává ve webovém rozhraní na stránce Supportbox.cz. Tam najdete všechny emaily od vašich zákazníků a vaše odpovědi.

Do SupportBoxu můžete snadno přizvat váš tým. Tuto možnost najdete v nastavení pod záložkou “Tým”. Na pár kliknutí pak můžete přizvat všechny vaše kolegy. Kolegům také můžete rozdělovat různé pravomoce - můžete si například vybrat, kdo všechno bude mít přístup k živému chatu.

Samotný dashboard SupportBoxu je intuitivní a obsahuje všechny důležité funkce. Během používání jsme se v něm ani jednou nezasekli a nepotřebovali jsme si číst žádný návod nebo se dívat na nějaký tutoriál. Je znát, že tým kolem Mária Roženského se při vývoji vydal cestou praktičnosti a kladl důraz hlavně na to, aby byl dashboard přehledný a snadno se používal.

Uživatelské rozhraní služby Supportbox. Jednotlivé části dashboardu jsou na obrázku popsány vysvětlivkami.
Uživatelské rozhraní Supportboxu.

Celkově uživatelské prostředí SupportBoxu hodnotíme jako velmi dobré. Jeden bod ale musíme tomuto nástroji přeci jen ubrat - a to za design jeho dashboardu, který by mohl být trochu modernější a více cool.

Jak vypadají první krůčky v SupportBoxu? Po registraci na SupportBoxu vás nečeká žádné složité nastavování. V podstatě stačí jen vyplnit vaše jméno a kontaktní údaje a pak udělat jednu důležitou věc. Tou je propojení vaší emailové schránky se SupportBoxem. Je to potřeba kvůli tomu, aby všechny příchozí emaily zamířily vedle vaší emailové schránky také do SupportBoxu. Propojení s emailovou schránkou je jednoduché a je pro něj k dispozici jednoduchý návod, který vám ukáže co a jak. Podporovány jsou všechny populární emailové klienty jako Gmail, Seznam, Centrum, forpsi, wedos, Outlook, Active24, český hosting, roundcube nebo WebSupport.

💪 Jednoduchost používání - 10/10

SupportBox zvládnou podle našeho názoru používat všichni uživatelé, a to i ti méně pokročilí. Nemusíte umět programovat ani mít nějaké jiné speciální dovednosti. V podstatě nejtěžším úkolem na SupportBoxu je propojit ho na začátku s vaším emailem - i to ale podle nás zvládne opravdu každý.

Jedná se tedy o velmi jednoduchý nástroj, se kterým si určitě poradíte.

💰 Cena - 9/10

SupportBox je placený nástroj, který se platí na bázi měsíčního předplatného. Pojďme se nyní podívat na to, jak vypadají ceny jednotlivých tarifů.

EMAILOVÁ SCHRÁNKA
CENA390 korun měsíčně za uživatele
NEOMEZENÝ POČET EMAILŮ A SCHRÁNEK
PŘIPRAVENÉ ODPOVĚDI
DELEGOVÁNÍ EMAILŮ
INTERNÍ POZNÁMKY
LIVE CHAT
CENA390 korun měsíčně za uživatele
ŘEŠENÍ PRO ŽIVÝ CHAT
NEOMEZENÁ HISTORIE CHATŮ
ÚPRAVA VZHLEDU
VÍCE OPERÁTORŮ V CHATU
TELEFON
CENA390 korun měsíčně za uživatele
IDENTIFIKACE VOLAJÍCÍHO
NAHRÁVKY HOVORŮ
HLASOVÝ AUTOMAT
INTERNÍ POZNÁMKY

Při objednávání předplatného si můžete vybrat, o který produkt máte zájem. V SupportBoxu si naštěstí uvědomují, že ne všechny firmy nabízejí podporu přes email, telefon i živý chat, a tak vás nechají vybrat, které řešení potřebujete.

  • E-mailová schránka vás vyjde na 390 korun měsíčně na jednoho uživatele. Získáte v rámci ní neomezený počet emailů a emailových schránek, možnost připravených odpovědí, snadné rozdělování a delegování emailů mezi týmem, interní poznámky a další výhody.
  • Live chat vás vyjde na 390 korun měsíčně na jednoho uživatele. Za tyto peníze získáte live chatové řešení, neomezenou historii konverzací, možnost nastavit si vzhled chatovacího okénka, možnost mít v jednom chatu více operátorů, interní poznámky a další výhody.
  • Řešení pro telefonickou podporu vás vyjde na 390 korun měsíčně za jednoho uživatele. Získáte za ně identifikaci volajícího, nahrávky hovorů, interní poznámky, hlasový automat nebo možnost přivítat každého volajícího hlasovou zprávou.

Produkty samozřejmě můžete libovolně kombinovat, takže si můžete objednat například emailovou schránku a live chat.

Pokud si službu objednáte na jeden rok, dostanete se k lepším cenám a oproti měsíčním tarifům ušetříte 17 %. Všechny ceny a seznam funkcí si můžete prohlédnout na webu SupportBoxu.

SupportBox si také můžete vyzkoušet zdarma, a to po dobu 14 dní.

Jak hodnotíme ceny SupportBoxu? Služba podle nás nabízí férové tarify. Za několik stokorun měsíčně za uživatele vám poskytne robustní platformu, díky které můžete zásadním způsobem zpřehlednit a zprofesionalizovat zákaznickou podporu. Poměr/cena výkon je za nás dobrý.

VYZKOUŠEJTE SUPPORTBOX ZDARMA

🤖 Možnosti propojení - 9/10

SupportBox můžete propojit s eshopovými nástroji, účetními systémy, CRM softwary, projektovými nástroji a marketingovými službami.

Podporovány jsou například eshopy od UPgates, Shoptetu, PrestaShopu, WooCommerce nebo SimpleShopu. Mezi podporované nástroje patří třeba AffilBox, MailChimp, SmartEmailing nebo projektový nástroj Freelo.

SupportBox také můžete propojit s účetními službami Fakturoid, FAPI či iDoklad.

Nabídka podporovaných služeb je široká. Za nás bychom ocenili ještě podporu eshopové platformy Eshop-rychle, která si v Čechách získává větší a větší popularitu, a která na SupportBoxu zatím chybí.

🕹️ Zábavnost - 9/10

SupportBox je jednoduchý a zábavný nástroj a věříme, že se vám v něm bude dobře pracovat. Na to, kolik toho umí, a kolik nabízí funkcí, je přehledný a intuitivní. Úvodní nastavování je hotové během několika minut. Poté zbývá už jen pozvat kolegy a můžete se společně pustit do vyřizování dotazů vašich zákazníků.

Práce v SupportBoxu je jednoduchá, příjemná a rozhodně se jedná o software, který vám usnadní práci a ušetří čas.

💬 Jazyková podpora - nabízí SupportBox češtinu? - 10/10

Nástroj SupportBox je v češtině, a tak pro jeho používání nemusíte umět cizí jazyk. V češtině jsou jak samotné webové stránky služby, tak i její dashboard.  

📧 Zákaznická podpora - 10/10

Zákaznická podpora SupportBoxu funguje spolehlivě. Podporu můžete kontaktovat buď přes email, telefon nebo přes živý chat. Na náš email ze SupportBoxu odpověděli během jedné hodiny a ochotně zodpověděli všechno, co nás zajímalo.

Krátce po založení SupportBox účtu jsme také obdrželi telefonát. Zaměstnanec služby nám nabídl, že nám pomůže s úvodním nastavením a bude k dispozici, pokud bychom něco potřebovali.

Zákaznickou podporu SupportBoxu tedy hodnotíme na jedničku.

✏️ Pro koho je SupportBox vhodný

SupportBox je vhodný především pro podnikatele, kteří chtějí ve své firmě zlepšit úroveň a efektivitu zákaznické podpory. Po nasazení SupportBoxu se zákaznická podpora výrazně zpřehlední a zjednoduší - a to především díky tomu, že budete mít všechny emaily od vašich zákazníků na jednom místě.

SupportBox je vhodný i pro firmy, které aktuálně nabízejí zákaznickou podporu přes email, a chtěly by do své nabídky zařadit i podporu přes živý chat nebo přes telefon. SupportBox vás vybaví technologickým řešením a jeho zaměstnanci vám pomůžou vše nastavit a správně vyladit.

✅ Závěrečné hodnocení - 9,5/10

SupportBox je sympatická česká služba, která nabízí velkou přidanou hodnotu.

Líbil se nám zejména velký počet funkcí, rozumné ceny a možnost propojit SupportBox se širokou nabídkou služeb - od účetních systémů až po různé marketingové nástroje. Zaujala nás také vysoká úroveň zákaznické podpory.

Žádné velké mínusy jsme během testování tohoto nástroje neobjevili, a tak vám SupportBox můžeme s klidným svědomím doporučit. Aktuálně se totiž jedná o nejlepší nástroj pro zákaznickou podporu na českém trhu.

VYZKOUŠEJTE SUPPORTBOX ZDARMA

Bonus: Q&A s Máriem Roženským

Připravili jsme si pro vás krátký rozhovor s podnikatelem Máriem Roženským, který stojí za službou SupportBox.

Mário, máte nějaké obecné tipy pro všechny podnikatele, kteří chtějí mít co nejlepší zákaznickou podporu?

Poslouchejte a zapisujte si, co vám vaši zákazníci říkají a komunikujte toto dále do firmy. Díky tomu zlepšíte vaši nabídku, produkt, služby, ale i fungování s vašimi dodavateli a hromadu dalších věcí, na které byste jinak nepřišli.

Jaká je dlouhodobá vize SupportBoxu a v čem vidíte jeho největší výhody pro vaše zákazníky?

Chceme být pomocník, který pomáhá budovat vztah se zákazníky napříč všemi kanály - e-mail, telefon, live chat, sociální sítě. Díky tomu, že jim šetříme čas s dohledáváním informací, mají operátoři mnohem více času se věnovat zákazníkům a jejich potřebám.

Na co jste ve vaší firmě nejvíc pyšný?

Nejvíce jsem pyšný na náš tým. Máme skvělé kolegy, kteří se vzájemně podporují a pomáhají si. Díky tomu dokážeme být velmi efektivní a profitabilní i na tom nejmenším klientovi.

Jak se bude podle vás v příštích letech vyvíjet zákaznická péče? Budou si zákazníci zvykat na stále větší standard?

Na mnohem vyšší standard jsou už dnes zvyklí. Ten, kdo jej neposkytuje, tak zapláče. Podívejte se na Alzu a snadnost objednávky a rychlost doručení. Nebo na Rohlík, který vrací peníze zpět bez zbytečných otázek. Proto jsou leadeři na trhu a toto se nezmění.

E-commerce je v kvalitě zákaznické péče leader. Bude dlouho trvat, než stejná kvalita přijde třeba do oblasti automotive. A zde se opět ukáže, kdo je leader. Obdobně si to uvědomují některé hotely a je to vidět na jejich maximální vybookovanosti. Naopak jiné, které na to nedbají, mají volno neustále.